piątek, 30 marca 2012

Rozdział 9


Na palcach wyszła z kuchni i udała się do pokoju znajdującego się na końcu mieszkania.
Kiedy tam doszła lekko uchyliła drzwi i zajrzała do środka.

Na środku pokoju siedziało trzech chłopaków, którzy … właściwie to nie wiem co robili xP
Adrianne podeszła bliżej, skrzyżował ręce na klatce piersiowej i powiedziała :
-A wy co za schadzki sobie tu urządzacie ?
Max, Siva i Jay podskoczyli jak oparzeni, chowając za plecami jakieś figurki.
-Adrianne, a co ty tu robisz? - zapytał zdezorientowany Jay
-No wiesz, myślałam, że tu mieszkam, ale teraz to już sama nie wiem … - odparła – A tak w ogóle, to co wy tu robicie ?
-No bo my właśnie … NIESPODZIANKA !!! - wydarł się Max
-Że WHAT ?!
-No napisaliśmy ci przecież list … to my jesteśmy tą niespodzianką – powiedział z bananem na twarzy Siva
Adrianne stała z otwartymi ustami nie mogąc wydusić ani słowa. Usiadła na kanapie i wzięła kilka głębokich wdechów.
-Tak wiem, że ciszysz się, że zostajemy – powiedział uradowany Max – My też cię kochamy :D
Dziewczyna popatrzyła na niego spode łba i powoli wstała. Po dwukrotnym przemierzeniu pokoju stanęła przed Maxem.
-Tak masz rację mój drogi, jestem po prostu w niebo wzięta – zaczęła z sarkazmem w głosie - Czuje się, jakby … jakby … sorry ale nie potrafię dłużej ciągnąć tego kabaretu. Jestem po prostu zaskoczona waszą obecnością.
Cała trójka popatrzyła na nią wzrokiem zbitego psa.
-Ok ok przepraszam – powiedziała do nich G i przytuliła ich
Na twarze chłopaków od razu powróciły uśmiechy.
-A jeśli można wiedzieć, to co chowacie za plecami – zapytała podejrzliwie podnosząc jedną brew
-Aa bo my … George przywiózł nam takie zarąbiste figurki !!! - wydarli się równo pokazując dziewczynie małe, jaskrawo zielone 'cosie' w kształtach dinozaurów.
-Yyyy … okej, a moglibyście mi łaskawie powiedzieć, co robiliście siedząc na środku pokoju stykając się głowami i szepcząc coś pod nosami ? - zapytała
-Bo wiesz, że to nie są takie normalne figurki … - zaczął poważnie Jay - … to figurki ŚWIECĄCE W CIEMNOŚCI – ostatnie słowa wykrzyczał
Dziewczynę znów zamurowało. W czasie, kiedy ona ponownie próbowała się pozbierać, dżentelmeny wyjaśniały jej całą procedurę działania 'Cudeniek'.
Kiedy skończyli omawiać instrukcje, do pokoju wszedł Nathan.
-Chłopaki, nie widzieliście … - przerwał widząc stojącą w kącie pokoju Adrianne - … Cześć G, co tutaj robisz ?
-Kolejny, który zadaje inteligentne pytania … - westchnęła
Za Nathanem do pokoju przyczłapała oczywiście Shadow. Widząc swoją panią podeszła do niej merdając ogonem na przywitanie, lecz zaraz wróciła na swoje miejsce u boku chłopaka.
-No to już wyjaśniło się, że moja droga sunia była z Psią Mamą – powiedziała z uśmiechem na ustach Adrianne. Nath w zakłopotaniu podrapał się po głowie.
-Jestem tylko trochę zaskoczony, bo Tom miał nas ostrzec zanim przyjdziesz … - powiedział zmieszany – Ja właśnie w tej sprawie … - tu zwrócił się do chłopaków – Nie widzieliście Toma ?
Pozostała trójka spojrzała po sobie i pokręciła przecząco głowami.
-A właśnie jeszcze jedna sprawa … skoro Shadow była z Nathanem, to gdzie jest Verro ? - zapytała Adrianne
Chłopaki wymienili przerażone spojrzenia.
-Matko Boska ! - wydarł się Max i wyleciał z pokoju.
Za nim wybiegli pozostali ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 A więc jest kolejny :D Chciałam wam podziękować za ponad 500 wejść na moim blogu !!! Nie mogę uwierzyć, że ktoś to wgl czyta xP
 Dedyk dla Myi ;* To ty siostro dałaś mi wenę na napisanie tego rozdziału ;****

5 komentarzy:

  1. KOCHAM!
    Jezu :D
    -Bo wiesz, że to nie są takie normalne figurki … - zaczął poważnie Jay - … to figurki ŚWIECĄCE W CIEMNOŚCI – ostatnie słowa wykrzyczał
    Zakochałam się w tym zdaniu :D
    hahsahahahahhaha :D
    Padaam :D
    DDziękuję i polecam się na przyszłość. Mam zapas tych tabletek :D
    -Matko Boska ! - wydarł się Max i wyleciał z pokoju.
    hahah :D
    Tom mnie rozbraja :D Co on znowu odstawia?! :D
    JUŻ CHCĘ NASTĘPNY!
    Dzięki za dedyk :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No Nobla ci przyznaje bo to jest mistrzostwo świata
    Te figurki
    te pytania...
    no rozwaliłaś mnie
    kocham cie <33

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział :)
    do roboty !! pisz już następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah.;D
    Nie no kocham..<3 A te figurki.xdd
    Następny siostro.! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha xd nie wyrabiam, to jest świetne, a teksty mnie powalają na kolana! :D

    rozdział wspaniały, pisz kolejny SZYBKO! ;**

    OdpowiedzUsuń