czwartek, 19 kwietnia 2012

Wow O_o

No muszę przyznać, że jestem lekko zszokowana ...
Nie spodziewałam się, ze do tego dojdzie ale ...
Mam ponad 2000 wejść ^^
Dziękuje wszystkim, którzy czytają te durnoty, to dla was piszę  ;D
Szczególne podziękowania dla :
Kini - zawsze rozwalasz mnie komentarzami :)
asi0987 - to ty namówiłaś mnie do założenia tego bloga :)
Myi - twoje tabletki weny na szczęście jeszcze działają :)
wariatki - choć to ty powinnaś być moim Guru :)
Belli - gdyby nie twoje szantaże pewnie dawno zakończyłabym to opo :)
love - za przeciągnięcie na stronę ESKI ... po prostu zarażasz swoimi ulubionymi hitami :)
i znowu żałoba narodowa z powodu odejścia Wenty ...
Oraz dla moich ulubionych 'komentatorów' :
Heli 
Datury Purple Queen 
Peace
Ady ;)
nicely
lovelydream
Ady K.
Aleshy
Jak sądzicie, czy 2000 wejść to dobry powód aby odwiesić bloga i dodać rozdział ?
Czekam na opinie w komach ;)

8 komentarzy:

  1. odwieś! ^^
    gratuluję, kochana ;**
    ja? TWOIM Guru?! xD
    no nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie , że dobry pomysł
    szybko pisz rozdział
    weny

    OdpowiedzUsuń
  3. to wręcz prze mega zajebisty powód!!
    gratuluje
    będzie więcej
    gdyż ponieważ iż posiadasz wyjątkowy talent od samiuśkiego Pana Boga i w dodatku świetnie to wykorzystujesz
    także do roboty,pisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAAAAAKK!!!!!!
    My chcemy rozdział! My chcemy rozdział! My chcemy rozdział!
    SZYBKO ROZDZIAŁ DLA NAS! :***
    I gratuluję ;)
    Jestem przekonana, że będzie więcej wejść :]

    OdpowiedzUsuń
  5. co się głupio pytasz ?! jasne że tak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Dawaj rozdziały, a nas się pytasz! ;D
      Gratulacje, oczywiście. :)

      Usuń
  6. pewnie, że tak! dodawaj rozdział, i to już ;D

    to ja Ci dziękuję, że założyłaś bloga :) to była tylko propozycja z Twojej strony. I dziękuję za takie wspaniałe rozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. TO JEST NAJBARDZIEJ ZAJEBISTY POWÓD NA ODWIESZENIE I DANIE NOWEGO RDZ! :D
    I Dziękuję Ci za Twoją zacną Obecność! :*

    OdpowiedzUsuń