wtorek, 3 kwietnia 2012

Rozdział 12


-To może opowiesz nam coś o sobie ? - zapytał Nathan podczas jedzenia kolacji
Tom na znak zgody, co do pytania kolegi pokiwał jedynie głową, gdyż jego usta zajmowała właśnie 10 już kanapka.
-Ok. Właściwie to dobry pomysł, skoro macie ze mną przez jakiś czas mieszkać – zaczęła – A więc, nazywam się Adrianne Devil …
-Czekaj, czekaj … Devil ?! - zapytał zaskoczony Tom, przełykając ostatni kęs posiłku
-Tak, DEVIL – odparła G, kładąc nacisk na ostatnie słowo
-Ok … spokojnie, ale ja bym ci dał na nazwisko coś w stylu : Pomocnadłoń, Help, Miłosierna , Pełnaświatłości, Złotarączka … - zaczął wymieniać
-Ekhm … - przerwał koledze Nathan
-Sorry ;D – odparł zmieszany Tom
-Nieważne … A więc jak już mówiłam, nazywam się Adrianne Devil, mam 19 lat …
-To tyle co Nath – uśmiechnął się Tom
Dziewczyna nie zwróciła na ta zaczepkę uwagi i mówiła dalej :
-Urodziłam się w Polsce, w Krakowie dokładnie …
-Zaraz, zaraz, pochodzisz z Polski ?! - nastąpiła powtórka z rozrywki
Adrianne popatrzyła na niego spode łba.
-Nie kurwa, z Nibylandi, a moim bratem jest Piotruś Pan – powiedziała zdenerwowana – Mógłbyś mi dać dokończyć ? Czas na pytania będzie po prezentacji mojej zacnej persony.
Chłopak pokornie spuścił głowę i wbił wzrok w swój pusty talerz.
-Na czym ja to skończyłam … a tak … Kiedy miałam 5 lat razem z moim wyjem Masonem, przeprowadziłam się do Francji. Najpierw przeprowadziłam Lyonu, a potem do Paryża. Zawsze dużo podróżowałam m.in. Hiszpania, w której przez chwilę mieszkałam, Anglia, Włochy … Obecnie, jak zdążyliście zauważyć mieszkam tutaj i studiuje. Pracuje również jako tłumacz.
To o mnie to chyba by było tyle …
Po ostatnim wypowiedzianym przez nią słowie ręce towarzyszących jej dżentelmenów poszły w górę.
-Tak Tom?
-Ile znasz języków? - zapytał
-Znam angielski, francuski, polski, hiszpański, niemiecki i odrobinę włoski … Czyli z matematycznego punktu widzenia 5,5 ;)
-Wow poliglotka … jak Dolores z reklamy tp xP – podsumował Tom
-A twoje pytanie Nath ? - zwróciła się do chłopaka, siedzącego naprzeciw niej
-A co z twoimi rodzicami ? Nie wspomniałaś o nich ani słowem …
-Ja nie mam rodziców. Matka zmarła przy porodzie, a ojciec był gangsterem i został zastrzelony podczas próby rabunku. Mam tylko wuja … - zastanowiła się chwilę – choć tak naprawdę, to nie mam nikogo … nie widziałam się z nim od ponad roku, swoją nieobecność stara się wynagrodzić pieniędzmi, ale ja ich nie potrzebuje … brzydzę się nimi …
-Przepraszam, nie chciałem ci sprawić przykrości … nie potrzebnie zacząłem ten temat – obwiniał się Nathan
-Przecież nic się nie stało – uśmiechnęła się do niego G – ciesze się, ze mogłam się komuś wyżalić
-A masz jakieś rodzeństwo? - zapytał tym razem Tom
-Tak mam brata, ale tego tematu wolałabym nie poruszać … to długa historia

*******

-EJDŻRIEN !!! - usłyszeli krzyk, po dłuższej chwili milczenia
-No to zaczyna się grejt fan – skwitował Nathan, po czym ruszyli na zwiady do sąsiedniego pokoju.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ble, Ble,Ble ... dobra odpuszczę sobie mój komentarz co do tego rozdziału i pozostawiam to zadanie wam ;)
Mam nadzieję, że następny będzie lepszy .... śmieszniejszy zwłaszcza :P

7 komentarzy:

  1. -Wow poliglotka … jak Dolores z reklamy tp xP
    hahahha :D
    No to zaczyna się grejt fan!
    haha :D
    JU AR SOŁ KREJZI xddd
    <333
    Kocham cię Sierra :D
    Pisz bo zawsze padam przy Twoich rozdziałaś. A jak nie to wiesz, siekierka w pogotowiu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa rozjebałaś mnie tą Nibylandią i Piotrusiem Panem
    nie wyrabiam
    zajebiste
    i powiem po raz kolejny że jesteś geniuszem
    zapraszam do mnie
    http://ineedyoutolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha, nie wyrabiam ze śmiechu xd

    tat ys grejt, rili grejt czapter ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pełnaświatłości" hehe
    jak z kościoła hehe
    świetne ;)
    Czekam na nexta:*
    zapraszam też do mnie:
    http://the-wanted-real-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :***
    Piotruś Pan i Nibylandia mnie rozwaliło xd
    Pisz nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha xd nie no super ^^ jak zwykle zresztą ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :)
    do roboty !! pisz już następny

    OdpowiedzUsuń