wtorek, 3 lipca 2012

Uwaga!

Długo zastanawiałam się nad tym co zrobić, i podjęłam decyzję, że to bd najlepsze rozwiązanie.
Zawieszam bloga .
Najprawdopodobniej rozdziałów nie bd przez okres całych wakacji...
No może kiedyś w jakiś dzień napiszę jeden ale wątpię ... 
Tak więc życzę wszystkim udanych, gorących i szalonych wakacji ;D
Mam nadzieję, że będziecie czekać na kolejny rozdział, a jeśli nie, to zrozumiem ;)
Do zobaczenia we wrześniu (albo i wcześniej lub później) 
pa pa ;************

P.S. I przepraszam jeśli zabraknie moich komentarzy pod waszymi genialnymi rozdziałami, ale wiedzcie że zawsze je czytam ;) I dalej żałuje że nie mam takiego talentu jak wy ;)

3 komentarze:

  1. O.O
    Nie! Nie! NIE! NIE! I jeszcze raz NIE!
    Ja się na to nie zgadzam!
    Nie możesz zawiesić bloga!
    Nie przeżyję bez twojego opowiadania!
    Nie wiem, co robię bez towich cudownych rozdziałów, bez twoich genialnych pomysłów, bez twojego boskiego talentu!
    Weny, weny, weny, weny i jeszce raz weny, kochana
    PS: Również życzę Ci udany i wspanialych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ja to mam szczęście 2 dni temu zaczęłam czytać twoje dzieło i już od pierwszego rozdziału nie mogłam się oderwać i czytałam dalej i dalej, a potem zostało mi tylko czekanie na następny, a ty mi mówisz, że zawieszasz bloga. Super, po prostu super...
    szkoda, bo piszesz naprawdę wspaniale ;)
    to chyba najgorsza decyzja, bo wiem po sobie, że po przerwie nie jest tak łatwo zacząć znowu pisać ;/ ja już nie zaczęłam :P
    no cóż pozostaje mi tylko życzyć ci weny i miłych wakacji :D
    naprawdę pisz ;p :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz naprawdę genialnie i ciężko jest mi znieść fakt iż już nie będzie pisała rozdziałów. Tęsknię za tobą słońce. Mam nadzieję, ze szybko wrócisz do pisania, bo wiedz, że ja na ciebie słońce czekam. Jesteś naprawdę wspaniała i posiadasz ogromny talent! Proszę nie marnuj go! Wróć do nas! ;(
    Z poważaniem:
    Kochająca swoją wspaniałą siostrzyczkę Sierr ;p - Only Hope In Your Eyes (Monika) <3

    OdpowiedzUsuń